olenz 061 (1)

“Waar behoefte is aan zekerheid, juridische kennis en onpartijdigheid komt de notaris in beeld.”

olenz 061 (2)

Begin 3 tot 5 jaar van tevoren met nadenken over bedrijfsopvolging

olenz 061 (3)

"Nieuwe energiebronnen van wie zijn ze eigenlijk?"

office olenz notarissen netherlands

Zon op dak

Veel ondernemingen willen graag verduurzamen door zonnepanelen te plaatsen op het dak van hun bedrijfsgebouw(en) groot én klein.

Klachten en geschillenregeling notariaat
Kantoor Olenz Notarissen

Klachten- en geschillenregeling notariaat

De Geschillenregeling Notariaat is van toepassing op de dienstverlening van Olenz notarissen.

Voor de werking van het reglement van de genoemde Geschillenregeling wordt verwezen naar www.degeschillencommissie.nl.

In geval van een geschil tussen Olenz en cliënt zijn zowel Olenz als cliënt bevoegd het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Notariaat, die alsdan overeenkomstig haar reglement het geschil zal beslechten met uitsluiting van de gewone rechter.

In het geval van een klacht zal Olenz op het eerste schriftelijke verzoek van cliënt aan cliënt een afschrift zenden van het binnen Olenz geldende klachtenreglement . Voor het inzien van de klachtenregeling klik hier.